Z jakich narzędzi do e-mail marketingu najlepiej korzystać?

Spis treści

e-mail marketing

E-mail marketing powinien być ważną częścią działań promocyjnych. Pomaga budować relacje z klientami, zwiększać sprzedaż, i dostarczać wartościowe treści. Jednak sukces zależy w dużej mierze od wyboru odpowiedniego narzędzia. Dowiedz się, jaka opcja sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku.

GetResponse

GetResponse to wszechstronne narzędzie do e-mail marketingu. Oferuje szeroki zakres funkcji, które pozwalają na łatwe tworzenie, wysyłanie, testowanie i śledzenie kampanii e-mailowych. Jedną z największych zalet tego narzędzia jest możliwość automatyzacji e-mail marketingu, w czym pomagają m.in. gotowe szablony wiadomości. Ponadto użytkownicy mają dostęp do bogatej biblioteki multimediów, autoresponederów, SMS marketingu czy też kreatora stron WWW. Na dodatek GetResponse jest dostępny w różnych pakietach.

FreshMail

Freshmail to zaawansowane narzędzie, które jest świetną opcją niemal dla każdej firmy. Umożliwia tworzenie profesjonalnych kampanii e-mailowych, personalizację treści, oraz automatyzację działań marketingowych. Wyróżnia się wysoką skutecznością, łatwą obsługą, bezproblemową integracją z innymi platformami i bardzo intuicyjnym interfejsem. Ponadto nowi użytkownicy mogą liczyć na wsparcie w postaci szkolenia z obsługi. Freshmail zapewnia też możliwość testowania wiadomości, analizy i raportowania, a także integrację z Google Analytics oraz wiele gotowych szablonów z opcją edycji i personalizacji.

MailChimp

Popularność MailChimp w dużej mierze wynika z wszechstronności tego narzędzia. Oprócz możliwości zarządzania e-mail marketingiem pozwala na stworzenie kampanii reklamowej w social mediach i przygotowanie strony internetowej dla firmy, Na dodatek użytkownicy mogą liczyć na integrację tych trzech elementów. Co więcej, z MailChimp można korzystać za darmo, a płatne pakiety są dostępne w stosunkowo niskich cenach. Narzędzie w zależności od wybranej wersji oferuje różne opcje, wśród których można znaleźć testy A/B, branding niestandardowy czy też targetowanie behawioralne.

MailerLite

Podczas poszukiwań narzędzi do e-mail marketingu warto zwrócić uwagę na MailerLite. To przyjazne i łatwe w użyciu narzędzie znacząco ułatwia tworzenie kampanii mailingowych. Ma to związek z dostępnością m.in. profesjonalnych szablonów newsletterów, testów A/B, segmentacji list mailingowych i automatyzacji. Nie bez znaczenia jest też fakt, że MailerLite umożliwia tworzenie stron docelowych, ankiet i pop-upów. Niezwykle ważną cechą jest ponadto możliwość integracji np. z Shopify i WordPressem. Narzędzie jest też przystępne cenowo i dotyczy to nawet najbardziej rozbudowanych pakietów.

e-mail marketing

ActiveCampaign

ActiveCampaign to narzędzie, na które w szczególności powinny zwrócić uwagę osoby o dość sporych wymaganiach. Platforma oferuje wiele profesjonalnych funkcji, dzięki którym można przenieść e-mail marketing na zupełnie inny poziom. Narzędzie oferuje zaawansowane opcje segmentacji i personalizacji, co pozwala dostarczać treści dostosowane do indywidualnych potrzeb odbiorców. Użytkownicy mogą liczyć też na automatyzację, marketing SMS, kreator szablonów wiadomości i integrację CRM. Z kolei zintegrowane narzędzia analityczne pomagają monitorować wyniki kampanii i zoptymalizować strategię marketingową.

SalesManago

SalesManago to kompleksowe narzędzie, które może być doskonałym wprowadzeniem do automatyzacji marketingu. Platforma zapewnia wsparcie w zakresie nauki obsługi funkcji, wśród których są dostępne takie opcje jak personalizacja w czasie rzeczywistym, integracja z mediami społecznościowymi, kalendarz marketingowy czy też lejek sprzedaży. Na dodatek jest to polski produkt, dzięki czemu jest świetnie dostosowany do potrzeb polskiego rynku. Jednocześnie platforma cieszy się dość sporą popularnością również w Europie.

SendinBlue

Ciekawym narzędziem do e-mail marketingu jest SendinBlue. Użytkownicy mogą korzystać z zalet automatyzacji, kilkudziesięciu responsywnych szablonów wiadomości, implementacji czatu na żywo na stronie i wielu innych praktycznych funkcji. Platforma przyciąga też ze względu na obecność np. wysyłania e-maili transakcyjnych i śledzenie wiadomości. SendinBlue jest dobrą opcją zarówno dla początkujących osób, jak i bardziej zaawansowanych marketerów.

ConvertKit

ConvertKit jest jednym z najlepszych narzędzi do e-mail marketingu w kwestii szybkości obsługi i intuicyjności interfejsu. Na dodatek początkowo można przetestować je zupełnie za darmo. Platforma oferuje wysoki wskaźnik dostarczania wiadomości, system śledzenia wysyłanych e-maili i funkcje związane z automatyzacją. Można skorzystać z wygodnego kreatora stron internetowych, które można łatwo zintegrować z Google Analytics I innymi narzędziami. ConvertKit udostępnia ponadto tworzenie formularzy zapisu i punktację subskrybenta.

Eksperci z Devispace doskonale odnajdują się w świecie e-mail marketingu. Skonsultuj się z nami, jeśli potrzebujesz fachowego doradztwa w zakresie doboru narzędzi do prowadzenia skutecznych kampanii mailingowych!

Zapisz się na newsletter

Może będziesz zainteresowany tym:

Z jakich narzędzi do e-mail marketingu najlepiej korzystać?

Zainteresowany?

Opisz czego potrzebujesz - wycenimy w ciągu 24h