Identyfikacja wizualna

Jak to działa?

*zbudujemy indywidualny wizerunek Twojej marki

Brief

Koncepcja

Realizacja

Prezentacja

Czym się zajmujemy?

*nadajemy nową tożsamość marek i produktów, realizujemy strategie skutecznej komunikacji  poprzez właściwy dobór słów, stylu i formy przekazu

Projektowanie logo

zajmiemy się kreacją znaku graficznego Twojej marki, który zaprezentuje charakter firmy.

Identyfikacja wizualna

opracujemy symbolikę i kreację niepowtarzalnego wizerunku firmy.

Druki firmowe i branding

projektujemy niezbędne narzędzia, które przedstawiają wizerunek Twojej firmy.

Materiały reklamowe

Projektujemy poligrafię, która wzmocni prowadzone działania marketingowe

Poznaj wybrane realizacje

*realizowane przez nas projekty przynoszą faktyczne efekty w postaci wzrostu wartości rynkowej firmy

Masz pytania?

Napisz do nas, a my bezpłatnie przygotujemy dla Ciebie ofertę. 

Brief

Zainteresowany? Pozwól nam zrozumieć, jakie są Twoje oczekiwania.

FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania

Identyfikacja wizualna to działania mające za zadanie tworzenie wizerunku firmy poprzez logo, które ma być od razu kojarzone z firmą, posty, które są prowadzone w specyficzny dla firmy, jednolity sposób i ogólną kreację firmy, z którą będzie się utożsamiać i kojarzyć Konsumentom. Przykładami skutecznej identyfikacji wizualnej są np. logo Nike czy Gucci, które każdy automatycznie rozpoznaje.

Identyfikacja wizualna, jak większość naszych działań, jest wyceniana indywidualnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszamy do kontaktu!

Oczywiście, że tak. Kluczem do sukcesu każdej marki są wysokie jakości produktów i usług, ale również cała jej otoczka, która sprawia, że Konsument czuje większą potrzebę posiadania przedmiotu lub skorzystania z usługi.

Nie zawsze, czasami wystarczy je odświeżyć lub nieco zmodyfikować, a czasami logo jest na tyle dobre, że zmieniać nie trzeba nic.
Tworzymy loga, które mają łatwo zapadać w pamięć oraz być rozpoznawalne, kojarzone bezpośrednio z marką i jej działalnością, biorąc pod uwagę wymogi Klienta. W niektórych przypadkach zmiana loga wystarczy, by zainteresowanie firmą wzrosło.